onsdag 1 april 2009

Som gravid är jag förtjust i Sheasmör & Sheasmörsolja!


Shea är verkligen hudens vän. Både som vitaktigt, mjukt smör och som olja kan den användas över hela kroppen på stora som små! Min gravida mage bugar tacksamt varje gång... Det finns att köpa både helt naturellt men också med olika tillsatser. Sheasmör och olja kommer från Sheanöten och är helt naturligt och jag gillar verkligen konsistensen, den smälter snabbt på huden. Den innehåller rikligt med växtsteroler och gör huden mer elastisk. Att motionera som gravid i 23:e veckan är inte helt lätt denna gången. Vi har just varit ute och cyklat hela familjen och det var skönt att komma ut i solen men oj vad det tar emot! Det är mitt tredje barn jag väntar men det var 9 år sedan jag var gravid sist!! Det gör en viss skillnad...

1 kommentar:

  1. älskar SHea smör.

    Snart lanseerar vi www.bodybazar.com Massor med shea smör och underbara naturliga dofter. 100 % naturligt. Välkommen! Tipsa gärna vidare människor du bryr dig om. Tack!

    SvaraRadera