måndag 27 februari 2012

Såhär skriver Heidi på Spabanken-bloggen om Sante deo!!

Citat från Spabanken! http://www.spabanken.se/

"Sen var det ju detta med deodoranten. Jag har ju nyligen gjort ett stort test av aluminiumfria varianter som ni vet, och nu tyckte jag tillfället var perfekt: krävande, garanterat svettutlösande och ett event då deon bara MÅSTE funka. Jag vågade och använde en av dem som fått bäst betyg i testet: Santes Crystal Deostick, ett alunstick som fuktas innan det smörjs på.

Ok och vad hände, fungerade det?!? Redan när jag anlände så hade jag blivit lätt fuktig, men bara lite så det var inget problem. Jag befarade dock det värsta att ”nu kommer det bara välla på och sen är det kört med lukt och allt…” men icke! Fukten försvann, all lukt uteblev och jag var bara sååå nöjd!

Otroligt vad bra detta stick fungerade! Rekommenderar det varmt. Enda kruxet är väl att man måste ha vatten för det ska fuktas före användning men annars – no problem, bara att köra på och vara trygg :-)."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar